mandag den 20. december 2010

Idag var der igen foredrag, men de andre sagde, at det noget vi havde haft om før, så derfor synes jeg det var bedre at søge job og så`en.
Der var slet ingen jobs idag,.. ikke engang hotjobs.
Så gik jeg lidt på facebook og Hjerterum. Der snakkede de allesammen om Bertel H.
Så var jeg jo nødt til at se det, for at kunne snakke med.
Jamen altså...............efter jeg er startet på dette hersens kursus, så har jeg lært så meget og kan derfor bedre gennemskue tingene.
Det var jo lige det vi lærte om i fredags: kommunikation
Man skal sørge for, at modtageren modtager budskabet, opfatter budskabet og husker budskabet.
Det gik altså ikke godt for nogen af dem.
Jeg tror de begge ville have godt af at gå på det her kursus. Bertel H. kunne osse lære noget om stress, for en sundhedsminister, der er syg, det er altså ikke  godt.
Måske er journalisten osse syg, ?- jeg tror ikke han hørte så godt, -... for han blev ved med at spørge om det samme og det samme. Måske han skulle gå til en ørelæge ?...  
 jeg ved ikke ? - Man vil jo gerne beundre en minister, men det er altså svært, når han opfører sig så´en.
Jeg læste osse, at Bertel H. er født i Rønshoved,- nede ved Flensborg Fjord. Hans forældre var oppe på højskolen. Der har jeg osse boet. Er det ikke sjovt? Måske har jeg mødt Bertel H. når jeg var nede og snolde i Brugsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar