tirsdag den 14. december 2010

Idag var der en, der holdt foredrag om at få mere glæde og energi i livet....................Altså det var godt.
Man skal hver dag glæde sig over 3 ting. Det kan man så skrive op på en seddel. Så skal man selvfølgelig huske at læse den der seddel.
Det skal man gøre i 3 uger..........................altså glæde sig over 3 ting, så bliver alting meget nemmere...........osse afslag fra arbejdsgivere.
Det her skulle alle arbejdsløse lære, synes jeg.
Så skulle vi osse huske en succesoplevelse...................og så gemme den gode følelse et eller andet sted i os selv. Så kan man altid hive den gode følelse frem igen, bare ved at nive sig selv i armen.
Det er altså smart synes jeg.
Jeg skal nok øve mig lidt mere, for jeg prøvede at nive mig selv i armen 3 gange idag uden det virkede.
Det er fordi der er en hel masse, der er sure på mig inde i hjerterum. Det er så´en et sted hvor vi er en hel masse, der laver hjerter og snakker med hinanden.
Derinde er der en, der er blevet rigtig sur på mig, fordi hun synes jeg laver for mange lyserøde hjerter. Hun siger rigtig mange grimme ting om mig og påstår, at jeg laver falske profiler og så´en. Hun siger osse at jeg drikker og ødelægger alt derinde med mit idiotsnak om lyserøde hjerter.
Nu ved jeg jo, at hun er lidt bimmelim i hovedet, så jeg kan jo ikke lide at svare hende for meget igen. Tænk hvis jeg gør hende endnu mere bimmelim.
Nej, det der får mig til at nive mig selv i armen, er alle de andre, der pludselig har så meget væmmeligt, de synes de skal sige om mine hjerter.
Tænk, at lyserøde hjerter kan give så meget ufred og genere folk så meget.
Nå.....nu har jeg jo lige lært at man skal fokusere på det, der gør en glad, så nu vil jeg lige nive mig selv i armen nogle flere gange og tænke på gulvvask...........det er jeg nemlig god til.

2 kommentarer:

  1. det var da så voldsomt igen, jeg er lige ved at tro jeg skal til at gå med dig på det "fine" aktiveringskkkkk, så jeg kan mægle, altså hvis det er umagen værd :-)))))
    siger Tove, som har inviteret Anna Davids tila t læse med. har besøgt hende i dag.

    SvarSlet
  2. ooooooooooh .så meget ondt,den stakkels Rosa må gjemmelgaa!!

    SvarSlet