torsdag den 16. december 2010

Idag havde vi igen foredrag. Det handlede egentlig om det samme som sidst. Det hed bare Mindfulness istedet.
Det er rigtig smart at have det samme 2 gange, for pludselig fandt jeg ud af noget. Alt det der ballade i Hjerterum - jamen, det er simpelthen fordi folk ikke har kontrol over hvad der sker. Så bliver de sure over alt muligt - osse lyserøde hjerter.
Hvis man nu accepterede, at man ikke altid kan styre alt, så bliver man ikke så let sur.
Så fik vi selvfølgelige osse af vide, at det er godt med motion, mad og farver. Jeg blev rigtig glad for det med farverne, for det er jo det jeg altid har sagt - farver.....altså lyserødt gør mig glad og nu ved jeg at det osse er sundt.

1 kommentar:

  1. Dejligt at det blev opklaret med de famøse hjerter. Nu ved du også at du bare kan lave rosa hjerter og rosa mad så er det hele MINDFULNES, en god ting her lige op til JUL god weekend til dig Rosa

    SvarSlet